Kicsit azért furcsállom hogy reflexszerûen felrángatják a gép orrát. Van az az aranyszabály a repülésben, miszerint sebesség=élet, ezt azért csak beleverik a mai pilóták fejébe is - márpedig ebbõl elég logikusan következne épp az ellenkezõje. 11km magasságon még akkor is, ha a mûszerek döglöttek, mert tudom hogy _még_ van biztonsági tartalék, még olyan áron is, ha kilögybölöm az utasok bambiját. Egészen felfoghatatlan, szomorú eset.
Ha egy kocsi alulkormányzottá válik, és ütközésveszély nincs, ki az aki erre mégjobban alászedi? Egy átlagos szuzukis nyugdíjas lehet, de egy hivatásos nehogymár...
Persze nyilván agyon vannak szabályozva, a kezdõ másodpilóta valószínûleg az evidens megoldás gyors alkalmazása helyett az ilyen helyzetekre vonatkozó regulákat próbálta felidézni, nehogy elveszítse az állását, vagy ki tudja, mi járhatott a fejében, de jó eséllyel pánikba esett már akkor, amikor még nem volt igazán nagy a baj.