"As the plane approaches 10,000 feet, Robert tries to take back the controls, and pushes forward on the stick, but the plane is in "dual input" mode, and so the system averages his inputs with those of Bonin, who continues to pull back. The nose remains high."
Átlagolja bazmeg, ahh, facepalm... Vajon mi járt az okos francia mérnökök fejében, amikort ezt így kitalálták? Egy kiképzõgépen még talán indokolt lenne, de egy utasszállítón?! De oktatáshoz se feltétlen jobb mint egy master/slave konfig, ahol amíg minden rendben, a tanuló vezessen maga, ha meg baj van, akkor jobb ha egy kapcsoló átbillentésével a tapasztaltabb veszi a kezébe az irányítást, nem pedig ketten játszanak kötélhúzást, ráadásul úgy hogy a tökéletesen ellentétes input mechanikai kapcsolat hiányában egyikük számára sem érzékelhetõ, de még figyelmeztetést sem kapnak róla az okos számítógéptõl...
Ez durva tervezési hiba, ami két tapasztalatlan pilóta bénázásával fûszerezve tömegkatasztrófához vezetett. És mennyi ilyen lappang még szerte a világon különféle kritikus rendszerekben...