Az jó kérdés. És, két gépnek számolja-e a kliens, vagy ezzel nem foglalkozik? (windows) Csak a hardvert veszi-e figyelembe, az itt a kérdés. A kliensben mit ír a játékokra? Letöltést vagy Telepítésre kész állapotot?
Más:
Lesz-e rendes backup funkció (Lásd: steambackup) valamikor a kliensben, vagy házilag kell mókolni vele? Pl.: Egyedi telepítõ írása, vagy a kliensben megtalálhatók a hozzávaló alkatrészek? (fájlok) Mert, a játékokat nem telepítõs formában tölti le, hanem mintha feltelepítetted volna már, és csak a "Játék neve\_Installer" mappában lévõ cuccokat telepíti fel. Amikor a BurnOut-ot felrakta, akkor csak a DirectX-et telepítette, meg valami Touchup.exe fájlt futtatott még onnan, ez lenne a telepítõprogram, a Cleanup.exe meg az eltávolítóprogram? És mellette még az EAProxyInstaller.exe fájlt, az Origin mappájából. Mert, akkor lehetne egy egyedi telepítõ-szkiptet írni, hogy a játékot 1 vagy több DVD-re kiírván, és onnan feltelepítvén (tömörítve és darabolva a lemezen!!), a kliensben megadott mappába felteszi (C:Program FilesOrigin Game vagy máshová, ha átállítottad), és utána az "_Installer" mappában lévõ cuccokat, és az egyéb programokat még. A serialt, a telepítõben kéne megadni (kliensbõl kimásolni elõtte) vagy az Origin-kliens és képes beregisztrálni a registrybe, ha már feltettük kód nélkül a játékot? Azért egy 10+ GB-os játékot nem töltögetnék le mindig, ha nem muszáj, lassú nettel nem valami jó. Pláne, ha már patch sem jön ki hozzá, akkor meg még inkább. Ha, valami patch jönne (a kliens szedi le), akkor az egyedi telepítõpakkot vagy frissítjük (ha vinyón külön van, ez nem gond, DVD esetén, ha újraírható, újra kiírjuk) vagy felírjuk/oda másoljuk a backup mellé. (Ha, letölthetõ külön, akkor meg pláne, és egy exe/zip az egész.) Magyar leírást nem nagyon leltem ezzel kapcsolatban.