kezdjük az elején - adott egy majdnem tökéletes Konzol-SZIM 2011-ben, tonnányi autóval, kifejezetten jó fizikával - úgy híííííííják Forza 4
2012-ben mi van? - vigyük ki ezt a versenypályákról tájnézegetõsdire, mert az jó
és tényleg jó :)
vki itt mondta még, h õt az NFS-re emlékezteti :) hát barátom, ha olvasod, neked vagy elgurult a gyógyszered, vagy most kezdted a gamer pályafutásod és autós témakörben csak NFS-sel tudtál eddig játszani :)
ez egy izzig vérig TDU koppintás - és ez megint jó :)
TDU 2 okozta arcon csapós csalódás után kellett vmi hiánypótló utcai autózás
PGR4 - grafikában már elavult és fizikában is elég Arcade
TDU1 - konzolon sokan nem vállalják fel a graf miatt - bezzeg PC-n ... de errõl majd késõbb
Pro:
+ változatos környezet
+ szépnek mondható grafika
+/- mai jó zenék
+/- játékmenet: tetszett, h lehet autókat eladni is és az ajándék autóknak is van értéke + a tuninghoz kedvezményeket táblák felkutatásával és lerombolásával lehet szerezni -> ez arra késztet, h gyííí gurulj mindenfelé
Contra: (adott volt a Forza 4 úgy ámblokk - ezt kellett belõle csinálni?)
ha már a TDU-ra építkeztek, vhogy a pozitívumokat kellett volna áthozni
- grafika: showcase és customize menüben szép - gameplay közben pedig butul rendesen és pixeles, rondább lesz. a Forza 4 érezhetõen szebb + sárgás a környezet, ez akkor zavaró, amikor van VW Corrado v. egy Lambo Diablo, aminek a sárga szín áll jól, így aztán külsõ nézetbõl ilyenkor teljesen lopakodó-autód van :)
- beállítások: melyik volt az az iszonyat IQ bajnok, aki kivette a klasszikus controller 4db trigger - gáz-fék-shiftup-shiftdown beállítást?! minek kellett kivenni? mi van helyette? - alsó triggerek: gáz-fék O.K. - shift up/down: kék és piros gomb - és hová tették a kéziféket? - bal trigger LB - gratulálok - nem kicsit nem áll kézre még pár óra után sem
- autóválaszték: húúú B+, szerencsére a lényeg benne van, de nagyon sok Forza 4 autót megint f.sz tudja milyen megfontolásból kivettek - miért? DLC és fizessünk érte? biztos? :)
- autók fizikája: miért kellett visszavenni a Forza 4 all-assist-OFF fizikájából?? azt nem mondom, h rossz a fizika, de érezhetõen megbocsátóbb (arcade-abb), mint a Forza 4. miért volt erre szükség? a hülyegyerek úgyis segítségekkel játszik, akkor nem lett volna érdemesebb benne hagyni??
- autók hangja: kétségtelenül halk a zenéhez képest. ezen tud vmit segíteni a sound settings és a tuning oldalról a nyitott légszûrõ + verseny kipuf combo. másik oldalról viszont nagyon sok helyen fûnyíró hang van, távol áll a valós autók autentikus hangjától.
- autók úgy általában: a TDU1-ben 5 évvel ezelõttrõl van ajtónyitás, ablak leengedés, fényszóró villogtatás, dallamkürt, teljes körû cockpit belsõ körbetekintés - Forza H-ban egyik sincs
- bejárható terület: nem tudom ki mondta azt, h nagy a térkép, de az nem játszott mostanában TDU1-gyel az biztos. Úgy kb akkora az egész MAP, mint a TDU1-nek az 1/6-a (aki nem érti: 6 kockára felosztva a TDU1 térképét, na és abból 1 kocka...)
- játékmenet: egy fehér pólós átlag arcként kezdjük, akihez végig beszélnek a cutscenek-ben, õ viszont kukán hallgat - nem beszél a karakter. mit neki Turn10-nek, customizable ruhák cipõk a TDU1-bõl, ami szintén része egy show-off játéknak - Forza H-ban ez sincs.
- elõrelépés: csuklópántokat kell gyûjteni és a karakterünk a cutscene-ekben azzal feszít, púposkodik - több tíz milliós autók fesztiválján nem gyerekes a csuklópánt trófea, ÁÁÁ cseppet sem :) különbözõ szintû pántok megszerzésekor nyílnak meg a további versenyek. Van olyan versenyszám, ahol fotózni kell autót és mission complete - na, ez a legizgibb :)) ha megállsz vhol az úton az AI autók nem megállnak v. kikerülnek - ááá, dehogyis - belédrongyolnak B+, háá, mi a f.szt keresel ott? :) térképen f.szául világos szürkébõl fehérre változnak az általad bejárt útvonalak, mert ezt a 2 színt "nagyon könnyû" megkülönböztetni egymástól :) TDU1-ben a térképen, ahol már BEZÕÕDÜLT (mert már autóztál arra) oda teleportálódhattál - ForzaHban csak úgy a közelbe checkpointokhoz, eleinte pénzért, késõbb ha ügyesen vezetsz, akkor ingyéé :) itt egyébként olyan marha nagy távolságok nincsenek.
- Verseny típusok: 1) classic street race és OFF-road 2) stunt: ami nagyjából a kézifék használatáért és közlekedõ AI centizéséért ad nagy pontokat 3) speed camera: elérni egy jó nagy sebességet 4) menj 3 km-t és fotózd le az autódat (ez nagy kedvenc :) - és ennyi :) TDU-1ben van még: 5) stoppost idõre elvinni vhová 6) kényes csomagot elvinni vhová idõre közben autót nem lezúzni, mert akkor game over 7) autót sértetlenül elvinni vhová 8) motoros versenyek
- nehézségi szintek: mindenki megtalálja a saját maga szintjét, viszont legmagasabb szinten az AI autó fékezés nélkül vesz be 180-nal L-kanyart... izgi, mi? :)
- rendõrök: TDU1-ben vannak - itt naná, hogy 1 db sem
nem rossz játék, de nem dobtam el magam tõle
gondolkodtam, h csinálok egy Hitler-videot a Forza H-ról, mert felbosszantott a jelentõs összvisszalépés, de
a TDU2-t azért elpaskolja, így viszont érdemtelen lenne
a TDU1 PC-n MOD-okkal úgy elveri a Forza-H-t összélmény tekintetében, mint szingli kanos csávó a lompost
akartak vmit, látszik az igyekezet, de el lett kapkodva
7.0 pont - és jó indulattal
kijátszom, ha már megvettem,
nem sietek, mert ha nincs kedvem 20 percet bíbelõdni a TV + PC + Hangfalak + Kormány + Pedál + Állvány combo-val a TDU1-hez, akkor azért nem rossz :)