Tisztában vagyok vele hogy PC-hez is lehet kontrollert csatlakoztatni. Igazából azért fűztem hozzá, hogy anno játszottam konzolon és már akkor sem feküdt a kontroller, tehát nyilván PC-n se fog. Az éjjel még toltam egy kis Spec Ops: The Line-t, ami szintén konzolport. Egyrészt látszik magán a játékon is, az irányitáson is, meg anno olvastam róla a cikket is. Miközben pörgött a "ha ezt a jelet látod akkor éppen ment a játék", azon gondolkoztam, hogy az utóbbi időben szinte csak ilyenekkel játszottam, ami ugye a konzolportok egyik hozadéka és önkéntelenül is összevetettem az egyes játékokat egymással. Mivel régebben (is) inkább a stratégia/rpg/fps vonalon mozogtam, nekem ez az irányitás eleve kicsit fura (a Future Soldier-t a mai napig nem sikerült végigvinnem és a Wildlands sem győzött meg) de amig pl egy Black Flag-ben ez nem megy annyira játék rovására, addig itt igen. De hogy ne csak ezzel példálozzak, hasonlóan néz ki a Mad Max is, szintén mostanában vittem végig. Az kifejezetten tetszett, már csak azért is, mert szerettem anno a GTA-t és a posztapokaliptikus hangulattal is meg lehet venni, de néha ott is sikerült úgy forognia a kamerának, hogy nem láttam a mögöttem rohamozó ellenfelet, aki ezzel sikeresen megszakitotta a kombómat. Viszont ott legalább tudtam, hogy ha megnyomok egy billentyűt, akkor merre fog mozogni a karakter, nem az volt hogy a hülye autoaim miatt mindig találgatnom kellett, hogy hol van az ellenfél és milyen irányban vagyok hozzá képest, mert attól függött hogy milyen irányba próbáljak kitérni. De ez sajnos nem csak harc közben zavaró, hanem akkor is, amikor mászni-ugrálni kell. Ezt spec a BF-ben sem szerettem, ott is jópárszor nem oda vagy arra ugrott a kari amerre szerettem volna, ráadásul néha beadott olyan távoli kameranézetet, hogy azt se tudtam merre/hogyan kéne menni. Ugyanez volt itt is. (az meg végképp a halálom, amikor a fél méter magas akadályra nem tud felmászni a karakter, mert hát az nem lett leprogramozva és találd ki, hogy mire gondolt a pályatervező, amikor éppen az adott részen ügyködött, hogy onnan hogyan lehet továbbjutni)