Amúgy miért ér többet az Apple által levédett Iphone dizájn, mint bármelyik téma, ami fenn van az iTunes-on?
Csak mert a hivatalos dizájt megalkotni azt az egy ikon, gadget készletet megcsinálni önmagában ugyan nem nagy ügy, ezer másik hasonló van, azonban abból az ezer elkészült munkapéldányból kiválasztani azt az egyet, ami a legtöbb embernek bejön, az már "mûvészet+. Illetve nem is, mert véleménykutatás, szakmai favágómunka, valaminek a végsõkig való hangolása. Erre egy egyetemistának, aki két elõadás között csinál egy ikonkészletet nincs ideje, erõforrása, ez a különbség.
Azonban ami sok embernek tetszik, sem tetszik mindenkinek, vagy inkább jó eséllyel éppen annak nem tetszik, aki igazán ért hozzá. Lásd populáris/high mûvészet, irodalom.
A fogyasztói társadalomban bizony a könnyen fogyasztható, "jóízû" termékeket nem árt fenntartással kezelni, általában nem olyan tartalmasak, mint amilyen szép a csomagolásuk, vagy a dizájnjuk, tele vannak "E-vitaminnal", keyloggerrel, nyomkövetésel.