Nem tudom megállni ,de hülyeséget hogy egy videójáték és szimulálja a valóságot...
A Total War-ban minden egységnek vannak értékei, sebzés, páncél, életerő, roham, kitartás, morál stb. Ezeket hasra ütsére adták meg. A valóságban ezek nem számszerűsíthetőek. Egy jó modder meg úgy írja át ahogy akarja. Sőt, emlékeim szerint egy szimpla szöveges fájlban van minden ilyen érték a Medi 2 TW-ben! Arra és azt írok át amit akarok. Nesze neked szimuláció
De ha még ezt nem is nézem: a TW -ben jó van időjárás, de nem igazán valóságosra szimulálva, van megadott morál, de mutatja a katonák valódi állapotát, de még csak nem is ez a lényeg.
Az információk egy csatában nem úgy vannak mint a játékban! Nincs madárnézet nem mutatják kis színes jelek ellenséges egységeket és nem egy kattintásba kerül kiadni egy parancsot!
A valós szimuláció az lenne ,ha nagyon messze egy hömpölygő tömeget látsz, mást semmit, és a kémek felderítők vagy jó információt hoztak vagy nem, és sok sok percbe órába telik mire új információ jön, és parancskiadás és hosszőú hosszú ideig tart, amit vagy eljut az egységekig vagy nem, vagy végre hajtják vagy nem.
Akkor milyen sziumuláciuó könyörgöm?
De ha még az egységek egymás elleniségét vesszük, és nem nézem a valós moráltm a kiképzést, az emberi tényezőt, az időjárást a korabeli információ és felderítés nehézségeit, a TW programozói, netán tesztelték és kipróbálták hogy adott távolságból adott nyílvessző milyen vértet üt át?
Nekem itt van egy tanulmány amit egy magyar illető írt, a középkori páncélokról .Ők néztek legalább ilyesmit? Kétlem.