hát az alapjátékot mindig a konzolosoknak írják, és úgy fejlesztik át pc-re. mint a lövöldözõsöknél, a skyrimben is azért ügyesség is kell a harcokhoz. az egérbill összehasonlíthatatlan a gamepaddal. volt egy barátom régebben feljártam hozzá ps-ezni. mondtam neki hogy milyen jók a sportjátékok a fõleg a verekedõsek a konzolon, és mennyire gyengék a lövöldözõsök. és hüledezett, hogy márpedig csak meg kell tanulni rendesen paddal, és akkor menni fog.
kértem hogy mutassa már meg hogy mit tud. hát majdnem elröhögtem magam. 1xûen nincs lehetõség paddal úgy tolni mint egérrel. - a q3 arénát nightmarén 3 pálya kivételével, az ut-kat masterfulon végig.....
na, csak a konklúzió miatt írtam fentit. ha vmi konzolra jelenik meg, vagy is jelenik meg, mivel ott sokkal tutibb a vásárlóközönség, akkor inkább oda fejlesztik. aztán a skyrim is alig egy éve jelnt meg, máris csomó dlc és megszámlálhatatlan mod és fejlesztés jött ki hozzá. mondhatni már a bõség zavara van, és tökéletes játékélményt lehet kihozni a játékból. a pc játékok mindenkori elõnye a modolás, pl morrowindezni most érdemes, hogy a 10 éve megálmodott világot mai hardverrel szuper megjelenítéssel, bõvített javított játékmenettel lehet végigélvezni.
az hogy modolni kell, keresgélni leírásokat, utasításokat a tweak-elésre, ini szerkesztgetésére stb. az meg külön jó, mert csak kihívással tud fejlõdni az ember. ha bárki belegondol, mekkora elõny ez. egy officét senki nem akarna modolgatni, de egy jó játékot :))
vannak nagyon jó szintezõ és erõsítõ, nehezítõ és survival modok is. mondjuk egy deadly dragons-al inkább futni kell a kicsike elõl sztem... az alapjáték valóban nagyon hiányos, de erre van a nexus...