Nekem is tetszik. Bár az egyiptomi templomban azért realizálódott, hogy nem egy AAA játékról van szó, de most itt az Antarktiszi részen ezen már túlléptem. Grafikája meglehetõsen szép (nagyon jól végzi a dolgát az U3 motor) és bár az animációk, a sebzésrendszer, meg a kissé statikus rombolhatóság ront az összképen, el kell mondjam a játék hangulatát ez nem rontja olyan mértékben, hogy ne lehessen elkapni azt a bizonyos fonalat.
A párbeszédek meg tipikus mederben zajlanak, de legalább viccesek és persze eléggé klisés, ide ez kell. Minden ilyen jellegû film is ezekkel az elemekkel operál.
A kincseket felkutatni jó dolog. A térkép nem ad egyértelmû helyet, arra inkább az iránytû a jó, de az is csak akkor, ha kellõ közelségben van a kincs. Egyébként csak jár a mutató körbe-körbe.
A fejlesztési rendszer ok. Ennél többet ide úgy is felesleges lett volna betenni. Arra jó lesz, hogy nagyobb rátájú legyen a túlélési faktor.
A mentési rendszer az szívatós. Kicsit (nagyon) frusztráló, de figyelni kell. Ha újból és újból éppen egy átvezetõs részt kell megnézni, ott jól jön a SPACE. Ezzel azt le lehet állítani. Frusztráció -1.
Szerintem végigviszem. Már csak a helyszínek miatt is.