Kijött egy új rougelike, úgy tûnik mostanában kezdik bevezetni a mûfajt a mainstrem játékok világába.
Persze messze nem olyan komplex mint a klasszikusok, de nagyon szórakoztató kis játék. Leginkább a Dungeons of Dredmorra emlékeztet, itt is egy nagy labirintusrendszer legalját kell elérnünk egy szem hûsünkkel rengeteg ellenféllel szemben. Három karakter közül választhatunk, bár csak kinézetben, illetve a kezdõskillek elosztásában térnek el.
Maga a fejlõdési rendszer pont alapú, szintlépéskor adott mennyiségû pontot kapunk amit aztán osztogathatunk a skillek között, és a sokat használt skillek fejlesztése olcsóbb.
A grafika jópofa, kicsit karikatúraszerû (bár messze nem annyira mint a DoD-ben) ezzel együtt sem nagy szám, bár a klasszikusokhoz képest így is csúcstechnológiának minõsül :)
Jópofa újítás, hogy van realisztikus látóterünk, és az ebbõl kiesõ dolgokat nem látjuk - ha üldöz egy szörny nem fogjuk tudni, hogy lemaradt-e amíg hátra nem nézünk :)
A mûfajból adódóan irdatlan mennyiségû elsõre haszontalannak tûnõ cuccot találunk kalandunk során, amikbõl aztán sok kísérletezéssel hasznos holmikat fabrikálhatunk. Ezek egy része étel, mivel a játék a hagyományos életerõ mellett a jóllakottságot is méri (szomjúság külön nincs) ami minden lépéssel csökken, amíg a karakter éhen nem hal. Ezenkívül kísérletezni kell a megtalált fegyver, páncél illetve tulajdonságmódosítókkal is, amelyek egyaránt lehetnek pozitívak vagy negatívak. A fekledékenyeknek nagy segítség, hogy a felhasználtakat a játék megjegyzi, így ha három szint múlva botlunk bele újra a páncéldezintegráló \"fejlesztésbe\", akkor már ez lesz a neve, így remélhetõleg elkerülhetõ az újabb anyázás mikor a nagy nehezen összekuporgatott tárgyunk eltûnik az éterbe.
Összességében egy nagyon kellemes kis játék, talán a fejlõdési rendszer lehetne egy kicsit komplexebb. Sokaknak biztos az sem tetszik majd, hogy a klasszikus rougelikeokhoz képest kifejezetten könnyû a játék (normalon), bár ezt mindenki beállíthatja magának a 4 nehézségi szinttel.