De erre a legszebb példa amiről szól éppen a téma.
mivel nem létezik 720p-s előre beállított minőség a PS4-es játékokban (900p van csak néhánynál, de az is az 1080p helyett), ezért egy 720p-s HD ready tv-n is a gép 1080p-ben rendereli ki a játék képét, csak a kijelzőn kapsz egy 720p-s scale-elt képet, de szebb lesz mint ha simán egy 720p-s beállítás lenne, viszont ez miatt fps ügyben is 1080p-s terhelés lesz a hardveren....
PC-n ez viszont van, hogy annélkül hogy hozzányúlnál a grafikai beállításokhoz, mivel nem fixen letárolt mint konzoloknál, ezért ott valóban képes és másképpen manapság nem is müködhet, hogy felismeri a kijelzőt a játék, és amikor elsőnek elindítod, egy a monitorhoz igazodó felbontásba fut kezdéskor egy adott részletesség mellett.
AMIT te megváltoztathatsz, levehetsz 720p-re egy játékot 1080p-s monitoron és akkor télleg ott az fps is megnő, de homályos is lesz a játék, mert 1 kirendelt képkocka kb 1.5x1.5 pixelbe fog elférni a kijelzőn, vagyis kiterjeszti a képernyőn kb 1.5x1.5 képkockába, vagy tököm se tudja mit csinál ilyenkor, de homályos lesz ez miatt a kép. Vagyis nem natív.
De ez konzolon nem így van mert ott 2 (néha 3-4 pl Spiderman Miles Morales), előre tárolt beállítás van és ezek függetlenek a kijelzőtől.
Én csak ezeket tudom.... ezért ilyen dolog kizárt hogy 720p-s tv-n több fps....