-Lesznek olyan csaták (opció), ahol csak a földi egységek lesznek, ember irányította repülõgépek nélkül. Késõbb lehetséges, hogy a különféle fegyvernemek a küldetés szintjétõl változva jelenjen meg a játékban (az orosz eredetit többször megnéztem, nem tudom pontosan mit akar ez jelenteni - Cifu)
-Szovjet és Német ágakkal indul a játék, a többi nemzet jármûvei itt fognak megjelenni elõször, aztán késõbb lesznek kiválasztva saját ágakba. (zárójelbe odatette, hogy szerinte a béta indulásakor csak szovjet és német ág lesz)
-A jármûvek: harckocsik, páncélvadászok és rohamlövegek. További típusok csak a béta tapasztalatai alapján várhatóak.
-Alapvetõen csak sorozatban gyártott típusok kerülnek bele, "papírjármûvek" és protok maximum szélsõséges esetben.
-Hogy a magas tiernél lévõ problémákat orvosolják, azonban történelmileg korrekt, de meg nem valósult technikai megoldásokhoz fordulnak, például a Pz.VIb (Királytigris) esetén a 105mm-es KwK löveg opciója.
Tervek:
-A jármûtüzeknél figyelembe veszi mi gyullad be (üzemanyag, lõszer-hajtótöltet)
-A külsõ üzemanyag-tartályok (ez fõleg a szovjeteknél volt jellemzõ - Cifu) külön való felrobbantásának esélye
-A löveget el lehet lõni
-A tornyot el lehet lõni egy sikeres lövéssel
-A fõ löveggel is lehet repülõgépet lelõni (persze ha el tudod találni :D)
-A személyzet csata közben cserélhetõ. Persze az új pozícióban bajosan fog helyt állni. Ha például a töltõkezelõt ülteted a sofõr pozíciójába, néha elfelejt idõben sebességet váltani.
-Virtuális irányzó Arcade játékmódban (odafigyel például a távolságra, nem kell alá/fölé célozni)
-Éjszakai csaták (világítólövedékek, fényszórók, esetlegesen éjjellátók és aktív infravörös lámpák)
-Füstgenerálás
-Lerombolható épületek, látható sérülésokozás az épületekben
-Berlini városnézés :)
-A futómû lemodellezése, a futógörgõk mérete befolyásolja, hogy viselkedik a harcjármû bizonyos talajtípusokon (rossz lesz az amerikai és angol harckocsiknak :) - Cifu)
-Modul alapú sérülésmodel, tûz esetén a modulok sérülése kihathat a környezõ modulokra
-Lehetséges, hogy lelökjük az ellenséges harckocsikat egy sziklaperemrõl
-A lövegcsõ szögének beleszámítása a lövés kiváltásakor
-A páncélzat állapotát hûen követi a kinézete, beleértve a sérülést, illetve a különféle upgrade-eket
-Lehetséges az összes fegyverrel tüzelni (tehát nem csak a löveggel, de a géppuskákkal is lõhetünk), a többtornyos harckocsik lemodellezése (sajnálatos kiszúrás a WoT-nak, de megjegyzem, ezt három éve megígérték ott is - Cifu)
-Ballisztikai modellezés, ami figyelembe veszi a lepattanás esélyét, a páncélzat és a lövedék minõségét (nocsak, egy 88-asnál ott lesz külön a Pzgr. 39 és a Pzgr. 40 is? - Cifu)
-Részletes tájmegjelenítés
-Álcázási rendszer (adja az ég, hogy ne úgy, ahogy a WoT-ban - Cifu)
-Virtuális segéd Arcade játékmódban
Ami várhatóan nem lesz:
-Maus
-Tüzérség, amelyet a játékosok kezelnek
-Ha jól értelmezem, ütközésnél nem fognak a modulok sérülni (??? - Cifu)
-Különbözõ lõszertípusok egy jármûben
-Úszótankok
-Tûzelfojtás aktivációs módon.
-A fentiek alapján feltehetõen a tierek úgy lesznek elosztva, mint a WoT-ban, tehát azok a harckocsik kerülnek egy tierbe, akik képesek is kilõni egymást. (remélem csak Arcade-ban lesz így, mert ez nagy mínusz pont - Cifu)