Az MM-ben való várakozás miatti panaszkodást sosem értettem, minden szerveren játszom (csak RB), de nagyon ritka az amikor 20 másodpercnél többet kell várni, a ping meg packet loss miatti problémám meg még ritkább, nem is emlékszem mikor volt utoljára, ha a várakozás megnőne akár 1 percre, azt is leszarnám.
2013. óta játszom kisebb-nagyobb kihagyással, minden nemzetnél top tierben vagyok tankokkal (Kínát meg svédeket kivéve), repcsikkel is megvan néhol a top tier, néhol a top tierhez közeli állapot. Napi átlag két órát, hétközben kevesebbet, hétvégén néha többet és ez is hamarabb ment volna, ha nem szórakozom az összes gép minden moduljának a megszerzésével. Prémiumom mindig volt, talán az első fél évet leszámítva, de azért messze lehet jutni viszonylag hamar, annak meg semmi értelme, hogy 20 csata után Leozzon meg Abramsozzon mindenki, mert kell a tapasztalat. Az "új" rp számítás óta meg még egyszerűbb minden.
Az fpe meg part rp csökkentés alapvetően jó irány volt, 5 meccs alatt top tierben is meg lehet szerezni nagyjából, abba nem hal bele senki, csak ugye nem kellett volna behozni ezt a kurva NVD-t 3-4. sorra. Nyílván egy tökéletes világban stock lenne mindhárom modul, a modulok megszerzésével meg lehet egyebet fejleszteni (repair time, 2 FPE, jobb NVD). Probléma fennáll de sokkal gyorsabban átverekszi magát rajta az ember.
Gajadzsin védelmében, legalább a totál nyíltan pénzre menő marketből megszerezhető boostereket nem vezették be, az tényleg betette volna a kaput a játéknak. Én az 1 crew-val is operáló tank ötlete ellen is lázadtam, azt is kivették, szóval valamennyire akarják ők ezt, csak sokszor balfaszok és borzasztó rosszul kommunikálnak meg nagyon elmentek a pénz irányába.
Viszont. Még mindig az egyetlen, normális tankozós, repülős játék a piacon az összes hülyeségével együtt.