Írtál nagyon okos dolgokat, főleg olyanokat, amiket 28 éve tudok. Mivel akkor voltam katona, és páncéltörős voltam. RPG. Tisztában vagyok vele, hogy a gömbölyű páncélzat effektív vastagsága függ a lövedék becsapódási szögétől, és a távolságától, (kivéve a kumulatív gránátot, ott a távolság nem számít.Tisztában vagyok azzal, hogy egy lapos homlokpáncélzattal rendelkező harckocsi testét érdemes beforgatni az effektív páncélvastagság növelésének érdekében, és azzal is, hogy az APCR -lőszer nem tartalmaz robbanóanyagot, ezért, pusztán a kinetikai energiájával idéz elő rombolást, tehát azt a részt pusztítja el, ami a lövedék útjában van. Mindez, azonban, nem magyarázza meg, hogy egy 50mm oldalpáncélzattal rendelkező tankról, miért pattan le a 287 mm penetrációjú lövedék 100 m-en belül, főleg egy APCR, ahol még az üreges páncélzat sem nyom annyit a latban, mivel a robbanóanyag hiánya miatt, nem tud korai lőszergyújtást előidézni. És arra sem ad magyarázatot, hogy egy előttem merőlegesen elhaladó Sherman VC) hogyan tud teljes sebességű menetből, gyorsabban becélozni, mint én őt, amikor én lesben várok rá egy sarok mögött, 100 méterre, és nekem csak a gombot kell(ene) megnyomnom. Arról nem beszélve, hogy, -mivel van ilyen opció a játékban, - nagyjából ismerem az összes tank modulelrendezését, és általában motorra(tűz), vagy ha lehet, lőszerrekeszre(robbanás) szoktam célozni. De, még, ha tök hülye is lennék a játékhoz-ahogy a szavaidból kiérzem- akkor sem valószínű, hogy hol az egyik, hol a másik csapat áll totál retardált idiótából, ahogy azt a mérkőzés végi összesítés mutatja. Mert, azért, az mégis csak érdekes, hogy a meccs végén az egyik csapat kilőtt 30-40 tankot, a másik meg 8-at. És ez igen gyakori.