8GB kevés már egy ilyen alkalmazáshoz. Mint ahogy ntex is írta, egyrészt azért, de a másik ok, hogy C#-ban írták Unity motorral, ami meg köztudott a memória nagyfokú szétdarabolásáról (fregmentálás). Milliónyi kisméretű memóriaterület kerül lefoglalásra, és amikor kilépsz, akkor a C# garbage collector-a elkezdi felszabadítgatni ezt a rengeteg területet. A windows pedig úgy meg van szorulva, hogy bizonyos felszabadításonként át kell rendeznie a szabad területeket, át kell rendeznie a többi alkalmazás/driver virtual address space (VAS) területeit. Ez annál tovább tart minél kevesebb a szabad memória ill., hogy mekkora a fregmentáció. Kábé úgy mint a HDD defrementálás. Az is nagyon lassú ha kevés a szabad terület és nagy a töredezettség. 16/32GB-es gépeken is eltart egy darabig, annál tovább minél több időt töltöttél aktívan a játékban, de jóval kevesebb idő kell mint 8GB-nál. Ez természetes, addig míg ennyivel játszol, ne futtass semmit sem a háttérben.