Volt javaslat a kétlépcsős szövetségre, de a fejlesztők kategórikusan nemet mondtak rá. Abból állt volna, hogy lenne a barát - aki ellen továbbra is vég a landclaim - meg a valós szövetséges - aki ellen nem. Pedig ha behoznák, jóval nagyobb lehetőségek nyílnának ezen a téren.
Mint pvp szerón játszó, azt hiszem elmondhatom, hogy nagyon sokszor maga a betörés, a másik bázisának és a saját képességeinknek a tesztelése a cél, nem is a zsákmány. Ezekből olyan tapasztalatok szerehetők, ami a "valós" betörők elleni harcot segíti. Pl. ennek köszönhetően alakultak ki a toronyszerű bázisok, amelyek csak totális lerombolással raidelhetők. Ami nem egyszerű, ha már acélra van ütve minden. Így születtek az alapkőre épített bázisok is, ahonnan a tulaj is csak építéssel tud kijutni - a betörő meg majdnem sehogy, csak többórás munkával... vagy ha nagy szerencséje van és elöl van hagyva a claim akkor jóval könnyebben.
Múlt héten "raideltünk" Gilvertóval egy bázist. Hihetetlen, de kb. 900 napon át játszott a srác mellettünk, és csak egyszer láttuk. Amíg nem épített hordavárót, amit claimelt, addig nem tudtuk hogy ott van. Pedig akkora bázisa van, aminek a claim a negyedét se fedi le. Hozzá is csak bementünk, körülnéztünk és kijöttünk. Mert így is lehet. :)