A fejlesztési idővel kapcsolatban van némi igaza. A többi csak felesleges hisztéria, hirtelen felindulásból fakadó pocskondiázás szvsz. Viszont fejlesztőként meg joguk van húzni az elkészülési időt, tesztelni, változtatni a koncepciókon kedvük szerint. A15-ben vagy A16-ban csatlakoztam be a játékba, innentől csak az A18 maradt ki nálam, és bele is tekertem több mint 1500 órát összesen a játékba (vannak akik 10.000 felett is járnak már). Egyáltalán nem bántam meg a vételt, azt a 7-8€ -t bőven megérte amibe került, nem sok játékról mondhatom el hogy ennyit játszottam vele. Ha azt nézzük hogy manapság 50+ euróba kerülő játékok nem kötik le az embert 20-30 óránál tovább (sőt, igazából már ez a szám is átlagon felülinek számít...), ez a játék ebből a szempontból nézve is erős ár/érték aránnyal rendelkezik. Sajnos ezekkel a dolgokkal sem törődnek nagyon sokan.
Egyáltalán kb örülhetünk annak hogy még ennyi eltelt idő után is törődnek a játékkal illetve törekednek arra hogy be is legyen az fejezve. Rengeteg esetet lehetett hallani hogy elindult early access-be a játék aztán végül sosem készült el mert vagy elfogyott a pénz, vagy egyszerűen csak leléptek a fejlesztők a bevétellel. A TFP meg ha 8 év után is, de legalább eljutott oda hogy konkrétan megvan a tervük hogy meddig és hogyan fejezik be végre a játékot (persze ez is változhat)
Innentől részemről ez a téma lezárva, nem fogok semmilyen negatív hozzászólásra reagálni mert nem szeretnék vitát sem generálni. Panaszkodni meg amúgy sem itt kell, lehet menni a hivatalos 7 Days fórumra ostorozni a fejlesztőket aki így gondolja.