A Subsistence-ben,egy egyedi ötlet van,méghozzá az hogy nem játékosok épitenek bázisokat,hanem gépi botok,és egy idő után szépen el is látogatnak hozzád.Mondjuk ez a fajta módszer az rts játékokban megszokott idáig,főleg a warcraft vonal,ahol a gépi ellenfél,elkezd fejlődni,épitkezni,meg területeket hódítani.Itt banditákkal fogsz összefutni,és az épitett bázisaikkal,plusz még elszórva a pályákon airdropok.Közösen jó móka lenne,de egyedül azért eléggé szenvedés,főleg ha meghalsz,és kilóméterekre dobja el a cuccosaidat.Ja,és magyar felirat is van benne.CSak az állatok ne lennének ilyen immunisak a golyók ellen,nyillal simán kiirtod őket,de valahogy fegyverre nem jól reagálnak benne,ez egy ősrégi hiba még.
Current features:
* Singleplayer and Co-op PvE sandbox experience.
* Crafting mechanics.
* Dynamic base building.
* Dynamic seasons and weather systems.
* Weapon upgrade system.
* Mining and refining of ores.
* AI Hunters (with AI base building).
* Farming.
* Animal husbandry.
* Food cooking mechanics.
* World day-night cycle.
* Temperature change based on time-of-day and altitude.
* Character hunger/thirst/strength mechanics.
* Character clothing system.
* System for inviting/removing players to access bases.
* Central power system for bases (base items require power to function).