Szerintem meg az oculus nehézségei egy üzleti tervből adódnak.
Két milliárd dollárt adtak ezért a cégért, és ha ezt a pénzt valakik viszont akarják látni idővel akkor ahhoz 10 millió darab oculust kell értékesíteni, és akkor még csak nullszaldós lesz ez a befektetés. De az ilyen befektetőknek soha nem a szimpla megtérülés a cél, hanem az, hogy legyen profit is.
Van egy üzleti terv amelynek a célja, hogy nagy számban adjanak el ilyen terméket. Ahhoz, hogy nagy számban adják el ezt a terméket, ahhoz minőségileg meg kell közelítenie azt amit a monitorok nyújtani tudnak ma és annál még jóval többet. Hiszed vagy sem, de az nem lesz elég, hogy van benne egy head tracker. Ha pixeles a kép márpedig az, akkor nem fogják tudni millió számra eladni. Amennyiben növelik annyival a felbontást, hogy tökéletes legyen, akkor meg a gépigény miatt szűkül be a vásárlok köre. 22-es csapdája az egész.
Őszinte leszek bármilyen jó móka is, én nem szeretnék a fullos gépemmel egy "kerítésen keresztül" játszani. :D Nem akarok pixel éleket látni, amikor a monitoromon bármilyen játékot játszhatok a legnagyobb felbontásban kifogástalan minőségben. Nem akarok visszamenni tíz évet az időben és mario szintű grafikával játszani, én előre akarok menni és a jelenleg monitoron elérhető minőséget szeretném kapni egy oculussal párosítva.
Ezt a céget attól a pillanattól kezdve, hogy megvásárolták a befektetés kiszámítható megtérülése vezeti. A cégnek a termék minőségével kapcsolatos elvárásai a megtérülés záloga.