A The Verge cikke alapján atom stabilan állnak a térben a tereptárgyak vagy éppen ha fix felületre teszed a Skype ablak vagy bármi más. Lásd lelkendezős részt erről a MineCraft demónál.
Szaros kamera? A PlayStation 2 használt 1db kamerát ilyenre, a mobil cuccokban van 1-2 kamera, 4db gyorsulás érzékelő, jó esetben elektromos iránytű is. A Kinect 1 sztereo kamerapárt használt. A sajtó fotók alapján a HoloLensben jól láthatóan mindkét szem fölött van KETTŐ, azaz 4 kamera van benne, a többi érzékelőről alig tudunk.
Ebben a témában meg ajánlom figyelmedbe, hogy Oculushoz fejlesztett teljes test érzékelős projektekből az egyik első még 4-500 dollár körül volt, elég nagy input laggal, míg legutóbb már 150-250 dolláros szettet is feltettek a Kickstartra aminek a késleltetése sokkal jobb, pusztán mert 1 év alatt ennyit tudtak rajta fejleszteni.
vagy ott van a most bemutatott Sixense STEM, ami opcionális kiegészítők nélkül is van olyan pontos mint a Razer Hydra, csak éppen wireless verzióban lag mentesen. Szóval fejlődnek a dolgok.
Nyilván amíg nem tudjuk kiállításon kipróbálni, addig bármilyen megnyilvánulás csak képzelgés az enyémet is beleértve, de nehezen hiszem el, hogy 7 évig egy IT világcég laborjában egy sima átlátszó kijelzőt fejlesztgettek. Kipman sokat beszélt róla, hogy sok meló volt, amíg úgy nézett ki a kapott kép, mint ha az tényleg a valós térből visszavert fénysugár adta kép lenne. Ráadásul ez nem egy prototípus, mint a Goggle Glass vagy az Oculus SDK, végleges terméket ígértek az őszre. Gondolom jó drága lesz.