"A starVR pont semmire nem megy a magas felbontásával, ha cserébe buszmább, nehezebb, erősebb gép kell hozzá, és cserébe még drágább is lesz, mint egy OR."
Nah most ez nem hiszem el :DDDD
Azaz a STAR VR buszmább nehezebb, (ÉS) erősebb gép is kell hozzá. Siettem, kimaradt egy és, "tök mindegy", szerintem érthető volt úgy is, de azért vicces, hogy nem értetted, mire értem, hogy buszmább, nehezebb :D)
Asszondod nem kell hozzá erősebb gép? :D
2560x1440-es felbontással dolgozik a gép, míg az Oculus Rift 2160 x 1200-ssal. Azért van benne plusz pár pixel amivel meg kell dolgoznia a gépnek. Ami GOND, mivel szvsz egy GTX980 is kevés lehet max grafikán a megfelelő élményhez a csúcsjátékokhoz. Szóval mindeképp butítani kell a grafon, hogy meglegyen a minimum 95 FPS.
Örülök majd, ha az Oculus Rifthez lesz egy elég jó gépem (GPU), nemhogy egy Stzar VR-hoz...
Arról nem beszélve, hogy mint írtam:
1.) a Star VR nehezebb, buszmább
2.) több kakaó kell alá
3.) mivel komolyabb kijelező van benne, és több is az anyag ránézésre a kütyün, tuti, hogy drágább is lesz, mint az Oculus
El lehet dönteni, ki mit vesz, de nekem abszolút nem alternatíva egy ilyen kütyü egy elterjedt, népszerű OR mellett, amit már rengeteg játék támogat...