"költséghatékonyság terén az optimumon vannak már most."
Az az optimum, ha minél több soron megy a gyártás, minél nagyobb tételben. Így tud a gyártó hatékonyan költséget csökkenteni, hibákat kiszűrni, satöbbi, satöbbi. (A vevő meg jobb áron venni.)
Meg hagyjuk már... Megtérülés satöbbi. "A kereslet alább fog hagyni"? Mivan?!
Most nem linkelek tízmillió cikket arról, hogy a VR mekkora durranás előtt áll, és hogy ami idén megy az semmi ahhoz képest majd, ami történni fog. Hiába lesz többszereplős a piac, ha az igények egyre nagyobbak és nagyobbak, most ezer féle dolgot említhetnék, mondom a legkommerszebbet: iPhone. Ezer szereplős a piac, még is képesek majd minden évben rekordokat dönteni.
Persze pénz, nem kevés pénz az új sorok telepítése, és idő is, de utána robbanásszerűen lehet sokkal többet gyártani... És különben is. Az nem az Oculus feladata elsősorban, hogy ezeket a gyártási gondokat megoldja. Hanem azé a vállalaté, aki legyártja. Neki érdeke, hogy kielégítse a vevői igényeket, mert különben a nagy fejek' majd szépen elviszi legyártatni máshová a cuccot. Persze csak abban az esetben, ha az Oculus nem saját maga gyártja le a kütyüt, de ebben nem vagyok képben, és egyébként is ez már az ő gondjuk...