Kb mindent úgy látsz és akkora méretben mint a valóságban, tényleg benne vagy a térben, 3D tv, mozi stb, felejtsd el, semmi közük a rift megjelenítési módjához. ami az illúzió rombolásból maradt az a pixelek láthatósága, a kis látószög, játékok nem riftre írt 3D-nek nevezett (papír vékony fák, emberek stb) megjelenítési módja. A pixelek száma és mérete miatt a távoli tárgyak nem kimondottan élesek vagy láthatók, 4-5 pixelen nehéz megjeleníteni bármit is. Márciusra lesz néhány valóban riftre írt játék is, de szerintem grafikailag ezek is kompromisszumos megoldások lesznek , hiába lenne 120hz 4k-s kijelző per szem, nincs az az átlag pc ami ki tudná hajtani rendesen. Én szimulátorozom iR, Ac, Pc, 5820k 980ti párossal is 15-20 autóval elég sokszor nem tudja kipréselni magából a rift fullhd 75 fps-t, ilyenkor illúzió romboló a hatása, róka még nem volt, de folyt rólam a víz rendesen, egy két akadás után a párától nem látok semmit:) csak összehasonlítás képpen, WQHD, 2560 x 1440 pixel 144 Hz-es monitorral ugyan azokkal a beállításokkal 400-500 fps között simán erőlködés nélkül bírja.
A felhasználói rift 90fps 90hz-hez szerintem kisebb csoda kell majd szoftveres oldalról, nem véletlenül nem erőltetik még a dupla látószöget, ahoz már a AMD GCN, vagy NV Pascal is kevés lenne.