Nyilván, de kéne lennie egy határnak. Ez a játék nem tudja eldönteni, mi is akar lenni. Hatalmas univerzum, rendkívül változatos procedurális generálás, kereskedelem, harc, craftolás, légköri és környezeti jellemzők. Eddig egy kiváló űrszimulátor is lehetne, ami kenterbe verhetné akár az Elite-t is, még akkor is, ha grafikailag elmaradottabb. Ugyanakkor van egy teljesen arcade irányítás, a hajók úgy repülnek mint egy darab kő, a környezeti jellemzők hatásainak semmi köze a valósághoz. A hajók és kb. minden úgy néz ki, mint Lego játékmodellek, a komoly szimulátor jellegnek még az illúziója sincs meg, eddig minden videón színes planetáris ködben úszik az űr, nincs egy valóságos mély fekete tér sehol. Arcade repkedős, mászkálós, lövöldözős játéknak túl sok, komoly scifi űrszimulátornak meg gyerekes. Nem várok maximal science reality-t, de jó lenne tudni, mit is akartak ezzel tulajdonképpen??