Sok dolog együttese jött itt össze szerencsétlenül, az általad leírtak mellé még az is társult, hogy beindult egy hihetetlen hype train, ami általában nem szokott jól elsülni. Főleg, mert a scifi rajongók ugye közismerten egyrészt rettentő fanatikusok, másrészt elképesztő fantáziával bírnak. A hype miatt ez a fantáziálás is olyan méreteket öltött, aminek nincs az a fejlesztő, aki megfelelhetett volna. A megjelenéskor is mondtam, hogy a játék semmivel nem rosszabb, mint az egyébként brutálisan sikeres Subnautica, gyakorlatilag ugyanaz a játékmenet, nincs konkrét cél, csak felfedezel, grindelsz jobb cuccokért stb. és mégis, mivel ott nem volt hype, csak szép csendben EA-ban dolgozgattak, senki nem látott bel ennél többet, helyén kezelte a közösség a játékot és nem is volt semmi gond vele. Ellentétben az NMS-el, ahol már százezrek jártak a fellegekben, képzeletben...Na mindegy, azt mindenesetre jó látni, hogy nem adták fel!