Netnek nincs köze hozzá, mert nem a szerverről szedi a modelleket és textúrákat. A teljes játék lokálisan a gépen van. PC-n is bizonyos magasság felett már szedegeti ki a modelleket, de ez természetes, minden játék így működik a performance miatt. Felszín közelben lassan repülve viszont mindent látni (fák, épületek, stb.). Arra bőven jó, hogy meg lehessen állapítani, érdemes-e leszállni. Én ha látok valami érdekeset, akkor landolok és körbenézek gyalog. Nagyrészt nem túl változatos a táj egyazon bolygón belül, mert a játék bolygónként generál egy bizonyos számú assetet, aztán ebből építkezik. 1-4 különféle biome van maximum egy bolygón belül. A hajóból látni hol lesz más a táj, ott le lehet szállni és körbenézni. Ha az 1-4 féle biome-t láttad, akkor már túl sok újdonságot nem fogsz találni, vagyis nem sok értelme van kocsikázni sem, mert ugyanaz fog ismétlődni az egész planétán. A másik gondom, hogy itt-ott elakadnak a járművek, sűrű erdőben nem túl fun velük menni, mert minden egyes fába, sziklába akadnak. Gyalog, egy felpimpelt jetpack-el sokkal mozgékonyabban lehet közlekedni. De nem lebeszélni akarlak, majd próbáld ki és meglátod, még az is lehet, hogy neked be fog jönni. Én sajnos nem nagyon tudok mit kezdeni a felszíni járművekkel, de ez nyilván szubjektív.