"Így is szórakoztató 100-200órát is akár, csak pont az a baj, hogy a felfedezés önmagában, konkrét cél nélkül egy idő után érdektelenné válik"
A legtöbb open world survial játékkal nekem ez a bajom, nálam a 100-200 inkább ilyen 20-30ra változik bennük. A fejlesztők rengeteg időt eltöltenek hogy megcsinálják a játékmechanikát, a keretet, és vhogy itt elfogy a spiritusz, nem mennek tovább és nem töltik fel tartalommal. Hirtelen pl a Space Enginers, From the Depth vagy akár a Rust is eszembe jut. Vagy azt mondják hogy foglald el magad, találd ki magadnak a célokat vagy azt mondják akor ez most PvP játék lett azt le van tudva. Ennyivel nehezebb lenne PVE contentet gyártani mint játékmotort? Vagy csak mindenki programozni akar?
Nagyon kevés olyan van (pl Ark), ahol csináltak sztorit, amivel a magamfajta kevésbé kompetitiv hangulatú játékos el tudja foglalni magát.
Bár ha jobban belegondolok van egy pár singleplayer cucc ami ilyen (Horizon Zero, Forest, Subnautica), ezek végülis open worldok, de valahogy mégsem olyan szabadok..