Aha, tehát a tutorialnak többek közt arról kellene szólnia, hogy bemutatja a túlélés lehetőségeit. Például, hogy a begyűjtő eszközt átállíthatom ásásra, és egy ilyen lukban túlélhetek. Ehelyett a játék megfuttat a terepen valami ásvány után, ami előtt még szkennert is kell javítani miközben alig van idő (mi a fsznak kell szkennert javítani ha egyszer semmire sincs idő ugye? :D). És ha megvan az ásvány, akkorra már az összes életerős csomag elpukkadt, és van 10 másodpercem kitalálni, hogy hogyan menti meg az életem. Szerintem az a programozó soha életében nem teszteltette le a játékát mondjuk a gyerekével, vagy a haverjával. Vagy ha igen, akkor végig magyarázta, hogy mit kell csinálni, így nem derült ki, hogy egy kezdő gamer nem fogja tudni mit kell csinálni, és csak egy értelmetlen szopáshoz hasonlatos tanulási folyamat által jöhet rá, például hogy anyázik a fórumokon és válaszolnak neki. :D