Ahhoz kéne elõször egy jó fizikai modell. Valami, amivel lehetséges belevágni egy energiasugárral, vagy belerobbantani egy nagy hajótestbe, úgy, hogy lyuk maradjon utána. Ott, ahol kell, akkora, amekkora kell, anyagokat figyelembe véve, sérülést aszerint számolva, mit ért találat...
Freespace-ben pl szépen jöttek szét a nagy hajók, de az sajnos 100% scriptelt volt. Ott nagyon tetszett, amikor a sugár eltalálta a nagy dögöt, pár másodpercig sütögette az oldalát, aztán kijött a másik oldalán... :)
Na, valami olyan kéne, csak realtime.
Meg ha már nagy hajó, akkor valami hajóhíd szimuláció lenne fasza. Ilyen Star Trek jelleggel, nem közvetlenül irányítva a hajót, hanem parancsokat adva a különbözõ részlegeknek. Esetleg nem is hagyományos ûrhajós külsõ nézetben játszva, hanem FPS módban rohangálni bent emberként fel-alá, nézni ki az ablakon, meg holografikus kijelzõn követni a csata állását... Viszonylag lassú, taktikai játékmenettel, nem pörgõs zúzdaként. Hajón belüli, több hajó közti kooppal, meg versus multival...