Talán azért vagy ilyen nyugodt, mert a kolléga elírta a jellemzést. Úgy szokták mondani, hogy "olyan sötét vagy, hogy a negró világít a szádban sötétben".
A játék meg EA. Bukni nem tud csak ha nem jelenik meg 6-12 hónapon belül. Nem olyan extra nagy plusz sok más KÉSZ játékhoz viszonyítva, viszont stabil és megbízható szolgáltatást kínál. Minek olyasmibe befektetni amibe egy kocsi árát is be kell majd nyomnod hogy esélyed legyen? Vagy olyanba ahol a publisher hátbaszúrta 2-3 hónap után azokat akik finanszírozták a játék bevezetését és aki azóta is nyomja rendszeresen minden önkontrol nélkül befele az újabb vagy újabb fizetős fosokat a játékába? Vagy esetleg válasszunk egy fostalicska My little Pony The game minőségű low mobile graphic játékot? Olyat aminek ha nem lenne 10-15 éves múltja sose adnál esélyt, mert már nem vállalható 2018-ban PC-n? Vagy ott a sokadik példa ami hatalmas bukta volt és teljesen az alapoktól újrahúzták és most jó? Mindenki nyomja példaként amikor valljuk be nem volt épp egy sikertörténet. Ha követjük a logikát, akkor sose adtak volna neki még egy esélyt. Simán temetjük itt a blesst, ahogy a Conan Exilest is temették, meg ahogy a FFXIV is kapta a fikahullámokat. Most meg itt tapsikolnak a rajongó lányok. :)
A bless az EA játék. TESZT. Ha nem bírod kivárni azt a 4-6 hónapot míg kijön készen, akkor fizesd ki előre és akkor játszol vele amikor csak akarsz! Vagy nem hirtelenkedsz és később talán jó lesz. Ha meg jól helyezkedsz drágább se lesz nagyon. Nincs semmi kockázat. Sok "Jobb" játékot láttam, de azokba meg kb semmi értelme időt beleölni. Húdejó, csak értelmetlen és esélytelen? Vagy p2w, vagy nincs "becsatlakozási pont". A 30-40 euró meg nem nagy pénz. Sima gameplay videókba ha belenézel akkor is tudsz dönteni. Ha nagyon hiányzik valami a játékból ránézésre, akkor kerüld el! Ha csak teljes játék az elfogadható, ne vegyél EA játékot! Ennyi. Nem kell túlbonyolítani.
Nekem a csicsás gagyi grafika a riasztó minden játéktípusban, meg a standard koreai-ázsiai förmedvények: irreálisan nagy fegyverek, villódzó szir-szar effektek, böszme nagy számok, pedobear-like-it gyerekszerű-loli tartalmak no meg a "hagyományos koreai cash shop". Mindenkinél máshol jön elő az ellenszenv. Nálam ezek a töréspontok.
A bless szerintem ugyan nem "foshalom" de elég korlátos. Picit elnagyolt néhol. Volt azért elég erős hiányérzetem amikor elértem a lvl45-öt... vagy amikor a master szintet a life skillben és kellett volna az (akkor még) keménynek számító Migra Turris... Meg kicsit keveslem a sok-sok lehetőséget ami amúgy lehet/van az MMORPG játékokban. De én láttam benne fantáziát és nem érzem úgy, hogy annyira rossz befektetés lett volna. Mondjuk elég hamar feladtam a versengő MMO terveket... vagyis halasztottam picit a Blessben. :)
Ettől még az ürügy ami miatt fikázzák sok esetben hülyeség.