Írkálj csak hosszan, az a jó ha meg tudjuk beszélni a dolgokat, azé van afórum :)
Én konkrétan nem vagyok híve a túlságosan kiegyensúlyozott MMnek és ennek megfelelően a +1 tier sztem nagyon monotonná tenné a játékot. Miért:
1. Nem tanulja meg az ember a csapatmunkát, azt hogy ideje van a támadásnak és ideje van a visszavonulásdnak is. Nem tanulják meg az emberek hogy néha másodhegedűsnek is kell lenni, TÁMOGATNI kell a többieket. Nem tanulnak meg trükközni, variálni, várakozni, értékelni a kialakult szituációkat és adaptálódni a kialakult helyzethez. Nem tanulják meg megválasztani a célpontot, ami először célkeresztbe kerül arra már ugranak is rá.
Nem tanulják meg kihasználni a terepadottságokat, kihasználni az emberi gyarlóságot (pl az ellenség többnyire igen hamar el tudja felejteni hoy te ott vagy ha kicsit elbújsz és meglátnak mást).
Komolyan, kb olyanná válna a játék mint ezek a 8 bites fun módok. Mert ott aztán tényleg mindenki ugyanazzal megy....
A full HPs T34-85-el nem kötelező szembeszállnod EGYEDÜL a T-44el. Lehet fedezékbe vonulni, lehet húzni az időt, lehet várni a csapatra. Sőt, lehet menni platoonban és akkor tudod hogymindíg lesz segítségesd. Ha nem jön senki, észre kell venni és NEM menni tovább.
Azt felejtik el sokan, hogy ránéznek az elosztásra, meglátják hogy a top tank 2 szinttel nagyobb mint ők és máris eldobnak kapát meg kaszát hogy ez milyen szar. Pedig a top tank legyőzése nem az ő feladatuk.
A medekkel igen jól meg tudod választani hogy hol és kivel csapsz össze (náluk jobban csak a lightok mozgolódnak).
2. Ha túlságosan kiegyensúlyozott a Tier, egyszerűen nincs meg az előrehaladás érzése. Mindig ugyanolyan erős tankokkal harcolsz mint te magad, nem érezni a fejlődést hogy most volt értelme grindelni a nagyobb tankért.
3. Kimarad a sikerélmény amikor furmányosan végül sikerül kifingatni egy náladnál 2-3 tierrel nagyobb tankot (ha 1vs1ben akkor az az über, de sztem az is élmény amikor supportként te végzed ki az ellent). Sztem jobb az hogy egyszer kapsz hideget (lenn vagy) egyszer kapsz meleget (fenn vagy) mint az ha langymeleg kiszámítható dolog az egész.
Sztem vagy 3 éve történt de a mai napig emlékszem rá, hogy amikor még nem volt abszolút tier limit (az MM csak rakta be az embereket beérkezés sorrendjében, hihetetlen nem, mit szónának a mai elkényelmesedett playerek ehhez? :) ) egy STUGgal majdnem sikeült megszívatni egy VK 4502P-t. Nem győztem le, mégsem keserű az emlék :)
4. Nem tapasztalhatod meg azt a büszkeséget amikor a meccs végén megnézed az eredményt, és mondjuk legkisebb tankként TE vagy a csapatodban a legjobb (legtöbb dam vagy legtöbb XP). Lehet hogyvesztettetek, de amikor mondjuk T8ban látod hogy többet voltál képes letenni az asztalra mint a csapatod T10esei, akkor még a vereség se olyan fájdalmas.
Nem tagadom, sokkal igazságosabb ha mindenki egyenlő erős tankokkal játszik egy csatában, de sztem messze kisebb a kihívás és ezáltal a győzelem értéke is. Sztem az messze van a gyalázatostól hogy max 2 tier ellen kell harcolni (főleg annak fényében hogy nem mindenki +2 tier ám, bőven szoktak lenni veled egyszintűek is)