Ez úgy van, hogy pl. HEAT vagy teljes DMG-et sebez, vagy nem sebez. APDS, APFSDS (?) meg sebezhet semmit, felet, vagy egészet. HE meg sebez mindig minimum egy hangyafasznyit.
A jól páncélozott tankoknak (T-64) perpill úgy veszem észre, hogy kevesebb a HP-juk -5-600- mint aminek pl csak a tornya jól páncélozott (Leo1, Sheridan) - 7-800.
Critical rendszer EPIC, kijelzi, hogy az ellennél mit találsz el, mintha WoTban lenne egy állandó EAGLE EYE skilled. Kijelzi, ha találsz, ha nem penetrálsz, ha richochetelsz, ha Overmatchelsz (vagyis hogy válthatsz HE-re, paraszt. :D), vagy "Going through" - sebzés nélküli pen., pl M60 kémlelőjén tegnap lőttem egy ilyet. :D.
Random van persze, mind sebzésben, mind átütésben, de a sebzések azért T4-5 esetében még azért 2-300ak a legtöbb esetben, csak 152mm-s gunoknál van az, hogy fél HP-t leszedik az ellennek. Az meg nem sok van.
Spotrendszer meg hasonló a WoTéhoz, de itt bal alul a tankportrénál a HP alatt kijelzi a camo factorodat is (ami csökken pl. lövés után, vagy ha mész), szóval jobban tudsz számolni vele. Igaz, ha beállsz bokorba, akkor nem növekszik itt. Még. Amúgy én úgy veszem észre, hogy ~707m-es körben látsz.
Van amúgy medeknek smoke gránát, ami eltünteti a csapattársakat, meg AFV-k tudnak jelölni általuk spotolt tankokat, amire a csapattársak nagyobb dmg-et osztanak ki. Azaz class skillek.