Aztán mmorpg mégis tudnak operálni pve résszel meg pvp-vel egyaránt, nem csak az aréna mmo felfogás létezik, miért ne lehetne egy alapvetően másfelé nyitó, tankos mmo is.
Másrészt meg a pve-rész itt inkább arra értem, hogy nem ez a bűnunalmas és szénnéjáratott aréna harc legyen, amit előad a wot,wt most meg a aw is.
Én pl inkább az összetettebb missziók felé kacsingatnék, ami ugyan úgy lehetne pvp csak nem abból állna, hogy egy kicsi,aréna pályán kell kilőni a többit.
Nagyon primitív példával élve a cod vs bf-t hoznám fel, ez olyan mintha azt mondod, hogy csak a cod féle megoldás lehet sikeres.
A bf mindig is eléggé más multipalyeres élményt adott, mint a cod, bár jelen esetben én egy jóval eltérőbb játékra gondolnék a wot,aw,wt fajta arénaharcoktól.