Mivel mind a három játék tankos, ezért össze tudom hasonlítani. ;) Tudom hogy mechanikájában különbözik a WT a másik kettőtől, de itt most csak a tetszés szempontját emlitettem, semmi mást. abban pedig elég könnyű rangsorolni. Az hogy a WT-t le WoT klónozod, igazából csak azt bizonyitja, hogy nem igazán vágod a kettőt. Vagy a kettő közötti különbséget. Tény hogy az utóbbi időben mind a két csapat elég sokat "lopott" a másiktól, de a WT még mindig nem HP alapú, nincs benne látótávolság limit, nincs visszapattanás a pálya széléről. A realisztikus sebzésmodellt most nem emliteném, mert láttam már érdekes dolgokat a játékban, igaz hogy én csak árkádozok és az azért se nem realistic se nem simulator. De emlithetnmém azt is, hogy a Thuinder már a bétában megvalósitotta azt, amiről a WG csak álmodozott eleinte, nevezetesen hogy tankok és repülők is lehessenek egy csatában. A Thunderben a béta óta fel lehet borulni, a WoT csak nemrég vezette ezt be és még mindig megkérdőjelezhető részemről ennek a valóságos fizikához való hűsége. A távolság alapú átütést is a WT-től "kölcsönözte" a WoT, csak hogy ne legyen félreértés, ki kit másolt.