"Ezt az AW fényesen be is bizonyította. 95% copy-paste, 5% erősen megkérdőjelezhető fejlesztői döntés és tessék 1 év után már kezdtek elmaradni a játékosok, mert már unták, hogy majd ez jó lesz, mi tényleg tudjuk mi kell nektek, csak várjatok még..."
Nem emiatt bukott meg az AW, ha sikeresen lemásolták volna a WoT játékmechanikáját és balanszát, még ma is élne a játék. Nem lenne hatalmas blockbuster, de élne. Amiatt állt földbe a játék, hogy még a WoT játékbalansz koppintása is felülmúlta a tudásukat. Értem ezalatt, hogy mikor elértél T7-8-ba, szembesültél vele, hogy az MBT-k felének használhatatlan, bugos, lyukacsos szar a páncélzata (Leopard 2-t szitává lövő gépágyús botok megvannak még valakinek?), a többi meg a másik véglet, 3 pixeles weakspotok vannak rajtuk, amiket esélytelen belőni gyakorlatilag bármilyen távolságból. Ezt koronázta még meg az, hogy a többi class sehol nem volt a széttápolt MBT-khez képest, és lett ebből eredményként a gyönyörű csendélet, ahol 90%-ban MBT-kből álló csapatok álltak egymástól 100 méterre, és kínjukban HE-vel lövöldözték egymást, hogy sebezzenek valamit. Aztán öt perc után az egyik oldal megunta a dolgot, megindult, és ledózerolta a másikat. Gyerekek, ez nem játékbalansz, ez híg, meleg fos.
Majd ezek után a többszörösen fogyatékos játékmenet javítgatása helyett behozták a szintén abszolút balanszmentes T10 heavyket, és ezzel gyakorlatilag rádobták az utolsó lapát földet a játékra...