Azalatt, hogy a játékot az Obsidian jól elszúrta, azt értem, hogy a játék tele van technikai hibákkal bugokkal, és több mint fél év kihagyás után (kicsit szomorú vagyok, mert ha jól sejtem akkor lemaradtam a reaper terminátor megvásárlásának lehetőségéről), a hibák száma nemhogy csökkent volna, hanem még növekedett is gyakrabb fagyások (bár ennek egyik okát megszüntettem ami maga a Steam szeretne naponta valamit aktívkodni), illetve az előtte nem tapasztalt hangproblémák ami annak fényében hogy a legelterjedtebb realtek hangvezérlőt használom a játék alatt (a több mint 10 éves Sound Blasteremmel nem próbálkoztam olyanra csak a profi programozók gondolnak, hogy vannak a hardverek világában még remekül teljesítő őskövületek) elég komoly hiba. tekintetbe véve hogy a fizetőképes játékosbázis nem elhanyagolható része nehezen tolerálja az állandó fagyogatást, ez azért komoly elvándorláshoz vezethet. Valószínűleg megszokhatták, hogy az átlagos RPG rajongó sokkal fanatikusabb, és kitartóbb, ezért nekik jobb a hibatoleranciájuk. De egy alapjában véve online lövöldözős játékban ahol a játékosállomány fizetős részét elsősorban az apuci pénztárcáját fosztogató vérpistikék adják, ott az ilyesmi végzetes is lehet (mint ahogy itt is többen vizionálják a játék bukását). Egyébként a tartalom amit csináltak az jó, de a technikai megvalósítás komoly kívánalmakat hagy maga mögött főleg a generált hibák miatt. Jó példa erre az SPG-k sokkal jobb az AW-s megoldás mindkét fél részére (mind az SPG játékos, mind a többiek számára), mint ami a WOTban található. Viszont a technikai megvalósítás nem jó: egy keresztbe belógó vezeték megzavarja a célzást, a játékmechanikai megvalósítás meg olyan, hogy tulajdonképpen az SPG-hez kell tervezni a pályákat (ez a vonatkozó cikkben is szerepel), és végülis ez vezet ahhoz, hogy a jelenlegi formájukban nem maradhatnak a játékban, hanem kénytelenek egy köztes megoldást választani. Az hogy a PVP-t elnépteleniti a PVE, az egyfelől rossz, egyfelől meg jó, nem biztos, hogy mindenki kell hogy PVP-zen. Például engem is a többség inkább az ellenfél soraiban szeretne látni, és nem a saját csapatában, és nekem sem akkora élmény az AW-ban PVPzni, elég érdekes valahogy kevésbé "éreztem magam otthon" az AW PVP csatákban mint például a WOTban, bár ennek a pontos okát nem tudnám megmondani...