Sajnos ebben az engine-ben az auto-felfuggesztes-gumi es a kormany-ffb kozti kapcsolat 99%-ban csak effektezesen alapul. Nincs igazi kozvetlen kapcsolat a ketto kozott. Raadasul csak 1db ffb effekt file van, az ervenyes az osszes "rezgo" cuccra, legyen az gamepad, 180 vagy 900 fokos kormany.
Raadasul "mindenkinek" jatek, es hiaba van lehetoseg a segitsegek kikapcsolasara, akkor is kenytelenek voltak "elrontani", egyszerusiteni: olyan, mintha minden auto 1.5x szelesebb gumikon futna, raadasul a lagyabb kevereken:)
Az F1 elegge mas felfuggesztesben es tempoban, mivel azok az autok sokkal kemenyebbek az itteni nagyatlagnal, igy azokhoz lottek be az FFB beallitasokat. Itt is van "majdnem" F1 (Dallara DW12), de mivel a felfuggesztes vs. FFB effekteknek csak egyfele beallitasa van, igy annak jonak kell lennie az utcai Mini-re es az Indy-re is;)
A korabbi EGO FFB-lyuk (F1-ek, ami engem idegesitett) igazabol nem lyuk volt, hanem a kozeprehuzu effekt pattern/frekvencia es egyeb beallitasoknak a taknyos jellege;)
Egy igazi F1-es autonak viszonylag keves a kormanyelfordulasa, de nagy az attetele, es hiaba a szervo, videokon is latszik, meg kozepallasban is, kissebb egyeletlensegeknel is kapaszkodni kell bele. Kanyarban, kerekvetonel meg durvabb a helyzet. Azokon a gumikon, sebessegeken, G-erokon nem lehet csodat tenni, ossze van kotve a kerek a kormannyal:D
Ezert Codies-nek lagyitani kellett a kozepso reszeken, mert a nagyatlag felhasznalo eret vagott volna magan a hasznalatatol:DDD
Itt a GRID-ben ismet uj beallitasokat vezettek be, kicsit mashogy mukodik, kemenyebbre tudtak allitani a caster reszeket. Ami egy atlag, kozepes, gyors autonal "jo", de a ket szelsoseges tipusoknal mar elmaszik az erzes (pl. hintazo F3, mert oda mar keves).
A DIRT is ugyanez a rendszer, de ott annyival "jobb" a helyzet, hogy a jatek jellege miatt ott csuszosabbra kellett venni a gumikat, es mindenhez driftelheto, keresztbe allos beallitasokat gyartani;)
Valszeg van annyira reszletes az engine, hogy az auto es gumi beallitasoknal sokat lehetne "javitani" az erzeseken, de nem er annyit az egesz, hogy minden autot egyenkent piszkaljon az ember.
Ez a jatek 90%-ban a hangulat, latvany, AI, fun miatt hasznalhato, es abban azert eleg jol sikerult.
Persze en is jobban orulnek egy AC fizikanak es egy EGO koritesnek, de olyan sose lesz:/