A Bugattit más szabványok szerint készítik. Emberéletek múlnak rajta, ezért sok teszten megy át.
Ellenben egy VGA nem ilyen "fontos", ebből a szempontból egyszerűbb. És mivel nincsen vonatkozó szabvány arra, hogy a lehető legjobb hűtés kell rá, ezért egy "épp elegendő" hűtést kap gyárilag. Mert gazdaságilag ez a legjobb döntés a cégnek. (Gyári vizhűtésre lásd a Fury példáját, elég nehéz kivitelezni).
Hidd el, hogy a Bugatti is lazitana sok dolgon, ha a szabványok engednék. És utána továbbra is belerakna sok prémium dolgot, amiért elkérné az extra lóvét.
Az meg, hogy miért nincs gyári vizhűtés, egy szóval elintézhető: Garancia. Mivel nincsen gyári garancia, nem kell foglalkozni a szivárgás, stb miatt meghibásodott eszközökkel. Rábizzák a custom made vizhűtéseket áruló cégekre az ezzel bajlódást.
Az AiB-ok levegőkifújása érdekes dolog, a házakat elég megizzasztja. Engem legalábbis idegesit, hogy egyszerűen muszáj oldalra is rakni egy ventit a VGA mellé, hogy valami kihúzza a kártyáról lejövő levegőt a házból, különben bent reked az egész... (És ugye a vinyók felől jön még hozzá friss levegő)