hmmm... mintha nem is ugyanazzal a játékkal játszottunk volna... :) Ez most vagy a klasszikus "régen minden jobb volt"-dolog, vagy egyszerűen csak ízlések és pofonok.... Én pont az 1-ben éreztem gyakrabban úgy, hogy az ellenfelek csak azért vannak, hogy lassabban mehessek előre, itt sokkal több "funkciót" és "életet" éreztem bennük. Ez persze csak szubjektív érzés, de ami pl. tény, hogy többen is vannak együtt, többet kell logikázni, hogy hogyan kapjam el őket (legalábbis amíg nem használom a mesmerise-t, mert az nagyon OP lett). Beszélgetnek, parancsot adnak és kapnak, végrehajtanak, kiszúrják, ha valaki hiányzik, különböző intenzitással keresnek... sokkal élőbbek, sokkal fejlettebb az AI. Jobban látnak, a kutyák kiszagolnak, tök jó... Mondjuk felfele vakok az őrök, ez tény, az egyben is azok voltak de talán kevésbé. Nemtom, előveszem majd újra... :) Itt nagyon sokszor van olyan, hogy a civilek okozzák a fő gondot - simán elkaphatók az őrök, de a civil meglát, és pánikol... És amikor van három civil meg két őr egy kupacban egymást fedő látószögekkel, meg kettő járőrözik a környéken, ott azért lehet agyalni a megoldásokon... Ilyen az 1-ben nem nagyon volt.... Pályák terén össze sem lehet hasonlítani az 1 állandóan újra-felhasznált helyszíneit a 2 "minden pálya tök más" jellegével. Ott volt olyan pálya, amit kifejezetten utáltam (Sokolov háza), itt nincs olyan: ahogy játszom újra, mindig csak az ugrik be, hogy "ó, ez is mekkora már!" :) Ugyanakkor tény, hogy kegyetlenül hangulatos helyszínek voltak az 1-ben is, csak a 2 még jobb etéren szerintem. :) (Kivéve Brigmore Manor, az a leghangulatosabb helyszín evör) Hangulatilag nekem Spanyolország jobban bejön, mint Anglia. ;) Karakterek terén sokkal jobb volt az 1, ezt mondjuk én is úgy érzem. Lehet, hogy ezért nem ment át a hangulata annyira Neked? Ja, a játék futása tényleg borzadály, még mindig. Engine-t kellene cserélni (vissza), hogy megszűnjön ez a gond sajnos...