Elsőre nehéznek tűnik, de valójában alig nehezebb, mint a helikoptert vezetni, ha már megszokta az ember - nálam 3 hónap volt ez az idő...
A gondot az okozhatja, hogy tenyérnyi, minden az útban van "repülőtereken" is le-fel kéne szállni.
Felszállásnál a gép földön való elmozgatása és egy-két gránát a rombolható akadályoknak, elégséges tud lenni, hogy a felszálláshoz elegendő, tiszta terepet csináljon.
Leszállásnál viszont gyakran csak a skill-pontokban bízhat az egyén, mert az ütközések, robbanások elkerülhetetlenek.
A légvédelem szokott még gondot okozni, amit vagy nagy ívben el kell kerülni - ha van rá hely - , vagy - legkésőbb a rakéta becsapódás előtt - takarásba vinni a gépet. Ez is olyan, mint a gép vezetése: ha rájön az egyén - esetleg YT-videók által - a megoldásra, a megfelelő "útvonalra", akkor utána rutinszerűvé válik és mindig sikerülni fog a le-fel szállás.
Legkönnyebb az AK-12 lelőhelyén lévő géppel való gyakorlás: "csak" fel kell tudni szállni, majd irányba állni, ereszkedni és leszállni, a negyedperces út végén.