Hát persze van emberi hiba, figyelmetlenség, ezt mondtam hogy van, fáradtan játszani nem könnyű.
De az amikor beragad a karakter meg kb a kamera egy kitérés után 3x körbepörög a boss körül, meg alámész és a kamerába belelóg a teste és kb egy nagy rózsaszín pacát látsz, ott még ha szeretnél sem tudsz mit figyelni, pláne mikor hátba basznak, ha ez így müködne ahogy mondod, soha nem halnék meg. :D Már csak azért sem mert amikor tisztán látok akkor pont hogy tök egyszerű mindent kikerülni.
Én tapasztalom azt, hogy nálam sokszor nem az a baj hogy figyelmetlen vagyok (most tekintsünk el a technikai akadályoktól), hanem hogy bizonyos mozgásoknál mindig hajt a kapzsiság, és sok embernél látok ilyet külső szemmel mikor csak nézem ahogy játszanak.
Na csak még1 ütést, csak még1-et, mert látom hogy nem emelte még fel a kezét, és egyszercsak hirtelen látom hogy már az ütés elkezdése után 1 másodpercel ellentámad a boss és tudom már az én támadásom közepén, hogy ezt az ütést bekapom, mivel a mozgás befejezése után tudok csak elkezdeni elgurulni, ez ilyen századmásodperceket takar.
Ugyanez mikor azt hiszed hogy na most ihatok estus-t, na majd most és mielőtt abbahagynád a scriptet és gurulnál, PONT elér az ütése....
Ezekbe a szélmalom harcokba én és még sokan belemegyünk, holott 1 halállal előtte tudtuk hogy na ezt kell nem csinálni legközelebb, mégis iszol amikor nem kéne. :D