én értem a problémát, az én ötleteim is csak szimpla gyors példák voltak és nem is szántam őket többnek, de előbb vagy utóbb valamit muszáj lesz kezdeniük a helyzettel, mert ha valamikor is átlép a játék "full relase" szakaszba akkor fel kell majd mutatniuk egy hosszan tartó kiegyensúlyozott fejlődésvonalat ami végig is viszi a játékost a fellelhető felszerelések nagy részén... és nem csak néhány küldetés erejéig.
máskülönben marad a jellemző "hatchetling vs endgame gear player" két véglet, az előbbi nem költ budget gear-re mert minél hamarabb top gear-t akar hogy fel tudja venni a harcot némi eséllyel, az utóbbi meg addig rohangál top gear-ben amíg ki nem fogy a pénzből, így értelemszerűen ö se fogja használni a felszerelések nagy részét, aztán egy csomó cucc fölöslegesen lett lemodellezve és leprogramozva mert egyszerűen semmi "értékük" nincs a játékmenet szempontjából,
nekem főképp ez a problémám a játékkal, ha nem számolom a hamster szervereket meg a hulladék netcode-ot, de ez már más téma.