300-600 játékos per nap per pillanat, kb 100000 eladott darabszám(Steamworks a játék így ez összlétszám)
Red Dragon 3 évesen tud 500-1000 embert felvonultatni, persze 550k tulajból ez könnyebb
Act of Aggression-t meg se akarjuk ismerni, 50-100 játékos és 120k aladott játékon jól látszik, és mivel a 2016-os Reboot-ra külön kellett költeni, az Eugen még annyira sem
érdekességképp
Company of Heroes 2, ahova vissza lehet térni otthon melegébe, 3000-6000 játékos(nem mind multi ennyi játék fut egyszerre akár skirmish vagy kártya farmolás miatt), 2300000 környéki eladás
Dawn of War II Retribution öreg mint az országút, meg fragmentált is, de ennek van a legújabb multija, 300-600 játékos, 1900000 környéki eladás
Dawn of War III mint az év játéka, 400-900 játékos, 280000 eladás
Men of War Assault Squad 2 mint közvetlen SD konkurens 3 év távlatából is, 1100-1800 játékos, 555000 eladás
Call to Arms a MoWAS2 készítőinek új játéka Call of Duty körítéssel, 2 év Early Access után Dawn of War III-al és Act of Aggression-el pacsizhat 100-200(300 jobb napokon) játékossal(F2P már a játék btw), 70000+ eladott példánnyal
A tldr talán arra jöhetne ki, hogy nem érdemes rosszabb játékot csinálni az elődöknél, ill lehet érdemesebb gamer csíkos zokni gyártással próbálkozni, mert PC-s RTS/RTT-re aztán marhára nincs kereslet, 200k eladott példányt bukott Day-Z utánzatok szednek össze napjában kétszer
Persze ez még mindig jobb mint amit a Slitherine és egyéb asswards grognard indie manufaktúrák kaparnak össze 5 játékkal, de RTS-ben úgy néz ki most nagyon nincs pénz.