Hát én pedig imádtam az ALB dinamikus hadjáratát, ahol hatással volt az, hogy mit vesztettél el és mi maradt a következő csatádra. Az is számított, hogy hiába volt sok egysége egy csapatnak, a kezdő CP és generálásának sebessége alacsony volt, mert kimerült a támadóerő. Az RD hadjárat motorja is kurva jó, csak ha az AI kőhülye...
Egyszer tudtam pár órán keresztül MP-ben tolni hadjáratot ember ellen ALB-en. Kikaptam, de akkor is kurva jó élmény volt. Az elején elbaszarintottam dolgokat, de a végén sikerül szépítenem pár kulcsfontosságú killel, ahol a légierővel aztán már tudtam jól operálni, csak addigra sok területet vesztettem.
Az én szememben bűn, hogy nem csináltak online hadjáratokat az RD-vel, mert pl. 10v10-nél még a kieső emberek helyére lépéssel totálian életképes lett volna.
Mert ezzel kvázi MMO szintre léphetett fel volna a WG, helyette meg van 1000 alatti RD játékos és 200-300 StDv...
Mindezt úgy, hogy az ALB motorja elve alkalmas volt MP-re.
Ez alá lehetne tenni custom battle group toolt, ami csak belefér.
Az engine is reszelhető lett volna tovább, hogy még jobb legyen a modellezés.
Nem tudom szebben leírni, az Eugen egyenesen balfasz, hogy ezen lépéseket nem lépte meg. Ha meg a jogtulaj nem engedte ezeket - ha volt ilyen - akkor meg szarjanak sünt.