Pontosan. Az egész EE full lineáris hadjárata egy vicc, ehhez képest ezt hozták vissza a StDvN44-ben. Nálam kb. itt elbukott a játék.
Az ALB alapvetően jobban modellezte az ATGM távolsági előnyét a lövegekkel szemben, sokkal balanszoltabb volt a tüzérség szerepe (elnyomás vs pusztítás), csak az adatbázis légierő részében eszméletlen hülyeségek voltak. De a játék deck rendszere, XP rendszere alapvetően felülmúlta az RD-t az én szememben. A min. lőtávos AP bugot leszámítva nálam verte az RD-t.
(175 vagy 350 méteren belül AP vs AV-től függetlenül átüt minden KE fegyver, tehát az autocannonok kilőttek közelről szemből harckocsikat is. Bármelyiket.)
Az RD-nek ezen a vonalon kellett volna maradnia, kis kiegészítésekkel és javításokkal úgy, hogy hozzáadta a LOG chain-t, a kétéltű járműveket. Csak szétkúrták az egészet. A top tier arty pontosabb, mint az LGB, az XP és deck rendszert szétkúrták ügyesen és olyan fantasy unicorn egységekkel lett tele, hogy az fáj. A modellező értékek is szarabbak lettek. És a view stat buttonnál kevés toxikusabb dolgot tettek bele.
Az RD hadjárat motorja az, ami még jobb is lett, mint az ALB-é volt, azzal multis dinamikus hadjáratokat is lehetett volna csinálni. Sajnos ez kimaradt. Ha valaki ALB-ben 1v1 hadjáratot tolna, arra talán még ma is vevő lennék.