Jelenleg nem számít, hogy ki a no.1 rankedben. Majd 500 játék és meta balanszolás után.
OFF
ALB-ben 20% WR-es noob-bal vertem el TOP100-as játékosokkal felálló csapatot utolsó játékaim között.
Az, hogy valaki ranked környezetben jó nem jelenti azt, hogy máshol is jó. Én pl. tudom magamról, hogy borzalmasan gyenge vagyok 1v1-bn. Mert nem tudok reflex RTS-t játszani szerencsejátékkal kombinálva.
Ellenben a 2v2 és 4v4 vagy 10v10-ben, ahogy egy frontszakaszos játék van és nem random ugrálás térkép között ott az átlagjátékost kb. letoltam a faszba, ha nem totál idiótákkal vagyok együtt. Mert tudok olyan egyszerű fogásokat értelmesen használni, mint a füst vagy visszavonulás.
RD-en is öröm nézni, ahogy szovjet páncélosokkal sokszor lemostam a nyugati hk-kat, mert a játékosok többsége nem ismeri fel a játék egyik expolitját (ATGM/gun váltás) és az, hogy a relatíve olcsó T-62MV-1 milyen iszonyatos dolgokra képes milyen olcsón. A 3 ATGM-mel nem sokáig virgonckodik, de legtöbb közepes kék hk-t zárjójelbe teszi nyílt terepen elite XP szinten.
De legviccesebb az volt, amikor feleakkora erővel csaptam szét ellent úgy, hogy az aknavetőkkel gyors füstöt képezve mindig kizártam az ellen egy részének erejét a harcból. Én határoztam meg, hogy hol van a harctér. Így mindig csak akkora erőt tudott küldeni, amit le tudtam verni. A végén meg visszavonultam és kijavított hk-kal mentem tovább.
ALB-ben ez még jobban működik, ahol az alap 122/155 mm tüzérség is gyorsabb és az alacsonyabb CTH miatt még könnyebb visszavonulni. Persze ehhez azt is kell tudni, hogy a sok kis olcsó teherautó gyorsabban javít mint egy nagy kapacitású egység.
Ilyen apróságokból elég nagy difik jönnek ki.
1v1-ben ALB és RD-ben nincs frontvonal, nincs logisztika, ad hoc kapkodás az egész. Nekem nem is tetszett.