Az olasz Milestone ezúttal egy off-road autós címet kalapál PC-re, Xbox One-ra és PS4-re. Az Unreal Engine 4-gyel hajtott Gravel piszok jól néz ki, de - ismerve a fejlesztőket - aggódunk a játék minősége miatt.
A Gravel egy hiánypótló off-road versenyjáték lesz, melyben a világ számos táján koptathatjuk az abroncsokat. A fejlesztést a Milestone végzi - az olaszok mögött több középszerű ralijáték áll, reméljük, ezúttal egy fokkal élvezetesebb alkotást tesznek le az asztalra.
Ami a játékmódokat illeti, a Gravelben négyet kapunk. A Wild Rushban irány a vadon, ahol kötött pályán versenyzünk másokkal. A Cross Countryban egy teljesen nyitott terep áll rendelkezésünkre, csupán az ellenőrzőpontokat kell elérnünk. A Speed Crossban a valóságban is létező pályákon kell helytállnunk, míg a Stadium Circuitben arénákban kell bizonyítanunk a jártasságunkat számos ugratóval és szűkös vonalvezetés mellett.
Természetesen a Gravel is az arcade vonalon mozog, a grafikáért az Unreal Engine 4 felel, a napszakok és az időjárás dinamikusan változik, erdőkben, havas hegyeken, dűnék közt és sivatagban nyomhatjuk a gázpedált.
A játék most kapott egy fejlesztői naplót, amiben a készítők többek között arról mesélnek, miért esett a választásuk az Unreal Engine 4-re, amelynek segítségével változatos, over-the-top helyszínek egész sorát tudták könnyedén elkészíteni.
Szó esik arról is, hogy a játéknak többek között az extrém sportokat közvetítő TV-csatornák voltak a főbb inspirációi, így nem véletlen, hogy különböző játékmódokat és rengeteg egzotikus helyszínt kapunk majd a PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra készülő alkotástól.
A Gravelben négy különböző versenytípusban tehetjük próbára jártasságunkat. A Wild Rush-ban bevesszük a vadont, ahol kötött pályán versenyzünk másokkal - ezt mutatja be a legújabb videó. A helyszín: Namíbia félsivatagos vidéke.
A játékban összesen 50 pálya lesz, amelyek 16 különböző helyszínen találhatóak.
A Gravel február 23-án landol PC-n, Xbox One-on és PS4-en.