A credits nekem is lepörgött még tegnapelőtt (cselendzsen). A játék kb. közepéig voltak húzós részek, utána már könnyebben haladtam. (bele is jöttem és a felszerelés is jobb lett) Még nagyon sok tennivaló vár, bődületes mennyi opcionális felefedeznivaló van a játékban. Ahogy előttem talán Moby írta (lehet nem is itt, hanem a ps4 topikban): így kellene ezt csinálni, nem egymillió négyzetkilométernyi ürességbe dobni a játékost és fölösleges filler szarokkal untatni, hanem van egy némileg nyitott pályadesign, ami még eléggé cső ahhoz, hogy feszes is tudjon maradni a cselekmény, de mellette kicsit úgy is érzed, hogy van lehetőséged elkalandozni.
Bevallom a játék elején féltem, hogy átesik a ló túloldalára és ugyanaz az érdektelen openworld semmi lesz, mint számomra egy AC például, de szerencsére erre bőven rácáfolt és az utóbbi idők egyik legjobb játékélményét nyújtotta. Ez az új irány pedig a legjobb dolog, ami a sorozattal történhetett.