Szerintem a középutat kellene először megalkotni, és aztán lépni tovább.
Vagyis az önkiszolgáló kasszák koncepció, ahol a szenzorok és kamerák rögzítenek, de előfordulhat hogy nem 100% a megbízhatóság.
Ezért önkiszolgáló kasszán kifizeti az ember (lehúzza a vonalkódokat mint most is a tesco önkiszolgáló pénztárban) és vagy az app-on keresztül vonja le a vételárat vagy hagyományos módon hitelkártyával fizet.
Ha eltérés van, akkor csipog és előjöhet egy ember, aki amúgy sem árt hogy ott legyen (amíg nincs robotizálás:) hogy takarítson, rendezgesse a polcokat [*] stb.
Így nagyobb és összetettebb áruválaszték is megoldható.
[*] aki látott angol ruha boltot, eldobált válfák és szemét, csomagolás, földre dobott felpróbált de nem szükséges ruhadarabok, stb, az megérti :)
Itt elég csak annyi, hogy a vevő rossz helyre tesz vissza dolgokat.