Látszik hogy mem érted, ezt most nem bántásból írom, csak hogy mennyire különbözik az észjárásunk:
Mi "oldschool" single playerek nem a lootért, eventért, daily faszomokért meg gyűjtögethető egyéb bizbaszokért játszunk, hanem az immerzív élményért, beleélessel "szerepjátékozunk". A loot persze egy érdekes része egy rpg-nek, de az általad leírt multi előnyök egy része hidegen hagy, a másik részétől -mint pl. a "percenkenti nuke" -kiráz a hideg, olyan szinten rontja az élményt...
Beszéltük anno ezt már úgy emlékszem a GTA5-nél is, azt is meg a RDR2-őt is úgy játszom,hogy a büdös életben nem fogok online menni egy percet sem, az én "kis homokozómba" kurvára nem teszi be más a lábát más jatekos.
Nincs ebben semmi antiszoc, az életben egy közösségi ember vagyok, de játszani így szeretek én is á la "oldschool". :)